Fitnessboksning

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Fitnessboksning 1 gang ugentligt01
Mandag Tid: 19:00 - 20:00
Torsdag Tid: 19:00 - 20:00
Træner: Diana Ipsen / Lars Gierringe /

Fitnessboksning

Vælg dette hold, hvis du vil træne én gang ugentligt. Herefter er du velkommen til at skifte mellem træning om mandagen med Lars og torsdag med Diana. Du skal vælge Fitnessboksning 2/ugt, hvis du vil træne begge dage i ugen.

Her er lækker træning, der kan foregå på alle niveauer. Der lægges selvfølgelig op til mega hård træning, men det er muligt for alle uanset form at være med. Her kører vi på tid og ikke gentagelser. Derfor er det op til dig og din form, om du fx kan tage 10 eller 30 armstrækkere på 30 sek.

Der indgår selvfølgelig altid opvarmning og udover det, kan der være sjipning, øvelser på sandsæk (der er handsker i klubben), cirkeltræning med eller uden vægte, øvelser alene og parvis, intervaltræning osv! Alle de gode elementer samlet i én træning - og så kan man endda være med to gange i ugen.

Når man tilmelder sig dette hold, er der løbende trækning, indtil man aktivt melder sig ud.

Kontakt Lars eller Diana for mere info.

Holdnummer: 01
Tilmeldte: 13/20
Betalingsplan: Halvårlig løbende trækning 05.01, 05.08
Ratepris : 600 kr.
Rabat ved tilmelding: 75 %
Tilmeldingspris: 150 kr.

Fitnessboksning 2 gange ugentligt02
Mandag Tid: 19:00 - 20:00
Torsdag Tid: 19:00 - 20:00
Træner: Diana Ipsen / Lars Gierringe /

Fitnessboksning

Vælg dette hold, hvis du vil træne to gange ugentligt. Herefter er du velkommen til at træne både om mandagen med Lars og torsdagen med Diana. Du skal vælge Fitnessboksning 1/ugt, hvis du vil træne én dag i ugen.

Kontakt Lars eller Diana for mere info

Holdnummer: 02