Træner
Diana Ipsen
Beskrivelse
Diana er 30 år og bor i Helsinge med sin mand, 2 børn og hund.
Hun blev i år formand for klubben Og så er hun træner for fitnessboksning og Jump4fun.
Diana har været en del af klubben siden 2015
Hun elsker Bokse Team Helsinge på grund af sammenholdet, tonen, det sjove fællesskab, rammerne og træningen.
Til dagligt læser hun til fysioterapeut og arbejder selvstændigt som personlig træner og massør. Hendes interesseområder er sundhed, omsorg og motivation.
Funfact: hun skulle i hvert fald aldrig have børn eller giftes…. Og læs så første linje igen????
Joan Gierringe
Beskrivelse
Joan er træner for hensynstagende træning.
Til dagligt bor hun i Græsted med sin mand og plejedatter.
Joan har været med i bokse verdenen siden 1989, hvor hun har været formand for div. Klubber.
Hun var med til at stifte Bokse Team Helsinge tilbage i 2012 og har været formand for vores klub siden opstart og frem til nu hvor Diana har overtaget.
Ved siden af bokse verdenen har Joan beskæftiget sig med butik, markedsføring og oldfrue
Funfact: Joan ELSKER farve og har nok haft alle slags hårfarver der findes.
Lars Gierringe
Beskrivelse
Lars er næstformand, træner på kampholdet og fitness boksning.
Han bor til dagligt i Græsted med sin kone og ene datter.
Hans boksekarriere startede i 1983 hvor han selv var aktiv bokser, Efter at havde bokset begyndte han som leder og træner.
I mellemtiden er han blevet uddannet DGI leder og DABU-elite træner, samt mange andre sportslige uddannelser/kursuser.
Han bliver drevet af udviklingen og sammenholdet bokseverden kan give.
Udover at bruge MEGET tid på og i bokseklubben, arbejder han til dagligt med udviklingshæmmede på et bosted.
Lars har altid haft en passion for at drive unge mennesker, og give dem plads til at være dem selv.
Rasmus Valentin Johansen
Beskrivelse
Rasmus er træner for “Leg dig til sporten” og "Fit for fight" samt medlem af bestyrelsen.
Han startede i klubben tilbage i 2017.
Til dagligt er Rasmus skolelærer i Brøndby kommune og bosat i Helsinge med sine 3 børn og kone.
Rasmus er også uddannet svømmetræner igennem DIF i 2003, samt svømmelærer ved Blågård seminarium i 2005.
Samt har han over 10 års erfaring som idrætslærer
Susanne Thorup
Daniel Larsen
Hjælpetræner
Kurt Carlsen
Magne Valdemar Bæk Aaskov
Beskrivelse

Magne er hjælper på Leg dig til Sporten og gør et fantastisk stykke arbejde.

Magnus Seindal
Marius Lieberkind